خانه / کامپیوتر / داده کاوی / داده کاوی در بانکداری / مقاله تکنیک های اعتمادسازی و رضایت مندی مشتریان بانک ها به کمک علم داده کاوی
مقاله داده کاوی در امور بانکی

مقاله تکنیک های اعتمادسازی و رضایت مندی مشتریان بانک ها به کمک علم داده کاوی

دانلود مقاله تکنیک های اعتمادسازی و رضایت مندی مشتریان بانک ها به کمک علم داده کاوی

نویسنده :

◊    پریسا الهوردی زاده گروه مهندسی کامپیوتر واحد شبستر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر ایران
◊   سعید تقوی افشرد استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر

چکیده مقاله:

امروزه عدم اعتماد مهم ترین و اصلی ترین نگرانی مشتریان بانک ها از خدمات الکترونیکی می باشد به جهت اینکه اعتماد مشتری هم از نظر منطقی و هم تجربی متغیر مهمی در روابط می باشد لذا ضرورت دارد تا بانک ها به عنوان ارائه دهنده خدمات بیشتر در جهت حفظ و نگهداری مشتریان گام بردارند هدف بانک ها و موسسات مالی جلب اعتماد مشتریان برای استمرار بقائ خود در بازار رقابتی بین رقباست این اعتماد در دراز مدت و با ارائه خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشترییان باعث رضایت رونق و بهره وری کاهش هزینه ها و نتایج مطلوب تر در بانک و افزایش تقاضای بیشتر مشتریان می گردد از طرفی داده های دقیق در حجم بسیار زیاد و با ارزشی از اطلاعات مشتریان در بانک ها وجود دارد امروزه داده کاوی مهم ترین ابزار برای استفاده سودمند از منابع متنوع و فراوان داده ها محسوب می شود در این تحقیق به بررسی عوامل موثر بر افزایش اعتماد مشتریان در بانکداری الکترونیکی و خدمات اینترنتی پرداخته می شود که تاثیر هر یک از عوامل اعتبار درک شده از طرف بانک های دولتی و خصوصی و ارائه خدمات عوامل زمینه ای و زیر ساختهای الکترونیکی کشور در زمینه بانکداری عوامل فردی دانش مشتریان ریسک پذذیری بر اعتبار مشتریان بررسی می گردد روش کار این تحقیق با الگوریتم های علم داده کاوی مانند خشه بندی و طبقه بندی شبکه عصبی است و در نرم افزار Rapid Miner پیاده سازی شده است جمع اوری دیتاست ها از طریق پرسش نامه ی انک موردی تجارت شهر تهران به تعداد ۱۴۵۰ در ۴۴ سوال بوده است دقت الگوریتم طبقه بندی شبکه عصبی برای خروجی نتایج ۷۲.۳ درصد بوده است.

کلیدواژه‌ها:

اعتماد ، بانک ، داده کاوی ، طبقه بندی ، مشتریان

مقالات مشابه

برای دانلود ۶ مقاله فارسی در مورد داده کاوی در بانکداری  کلیک کنید.

 

عنوان :مقاله تکنیک های اعتمادسازی و رضایت مندی مشتریان بانک ها به کمک علم داده کاوی
قیمت : ۱۵۰۰ تومان
لینک خرید:

 

راهنمای خرید:
لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
در صورت بروز هرگونه مشکلی در دانلود فایل از یکی از روش های زیر استفاده نمایید:
۱- در همین پست نظر بگذارید.
۲- به شماره ۰۹۹۱۰۵۱۱۴۴۳ در تلگرام پیام دهید.
۳- به ایمیل [email protected] گزارش دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =